با همکاری دامپزشکی و نیروی انتظامی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: از 15 تا 22 اسفند سال جاری ظرف یک هفته بیش از 170 رأس گوسفند قاچاق از سه دستگاه کامیون توسط کارکنان نیروی انتظامی و کارشناسان این اداره کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه نقل و انتقال غیرمجاز دام موجب شیوع بیماری‌های دامی و خسارات اقتصادی به دامداران می‌شود، اظهار داشت: حمل هرگونه دام و فرآورده‌های خام دامی بدون أخذ مجوزهای لازم از ادارات دامپزشکی غیرمجاز بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: از 15 تا 22 اسفند سال جاری ظرف یک هفته بیش از 170 رأس گوسفند قاچاق از سه دستگاه کامیون توسط کارکنان نیروی انتظامی و کارشناسان این اداره کشف و ضبط و پرونده متخلفان هم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به لزوم اقدامات قرنطینه‌ای در ارتباط با دام‌های قاچاق افزود: دام‌های مکشوفه یا به کشتارگاه اعزام و یا به مدت 14 روز در یکی از میادین دام استان قرنطینه می‌شوند و پس از اطمینان از سلامت دام‌های توقیفی اجازه حمل توسط این اداره صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار