مدیرکل بنیاد قزوین:
با توجه به اینکه سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال نامگذاری شده، باید فعالیت‌هایی شایسته در جهت رفع مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 01 April 2017
به گزارش تابناک قزوین غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ی شورای معاونین بنیاد استان، گفت: امیدوارم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال نامگذاری شده در راستای سیاست‌های کلان کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فعالیت‌هایی شایسته در جهت رفع مشکلات اشتغال جامعه ایثارگران داشته باشیم.    
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری هنگام تحویل سال 96، مبنی بر اینکه مهمترین مشکل و چالش جامعه ما، موضوع اشتغال است، گفت: این مشکل در سطح جامعه ایثارگران نیز وجود دارد که طی سال گذشته پیگیری‌های زیادی برای رفع آن انجام شده است.  
حقایق‌پور افزود: تنها راه بیرون رفت از بحران‌ موجود اقتصادی جامعه، ترویج اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که باعث می‌شود جامعه روی پای خودش بایستد و در مقابل هجمه‌ی جهانی مقاومت کند.  
وی فرهنگ‌سازی، تلاش در جهت رفع مشکل اشتغال و افزایش تولیدات داخلی را از الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، زمینه‌ی اشتغال برای آحاد جامعه را نیز فراهم خواهد کرد.   
حقایق‌پور ضمن تبریک سال نو، با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ی حوزه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال گذشته و تقدیر از تلاش همکاران، نسبت به تداوم فعالیت‌ها و ارایه‌ی برنامه‌های اجرایی سال 96 تاکید کرد.  
همچنین در نخستین جلسه‌ی شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با مروری بر جلسات برگزار شده طی سال گذشته، پیگیری آنها مورد تاکید قرار گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار