امام جمعه شهر محمدیه:
امام جمعه شهر محمدیه گفت: کمیته امداد متولی رسیدگی به امور محرومان و احیای سنت های حسنه علوی است.
کد خبر: ۴۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 10 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی صبح دوشنبه در مرکز نیکوکاری شهر محمدیه با بیان اینکه کمیته امداد متولی رسیدگی به امور محرومان و احیای سنت های حسنه علوی است، گفت: کمیته امداد با اجرای طرح های مختلف نیکوکاری در پی نهادینه کردن دستورهای دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: طرح نیکوکاری با هدف ایجاد انس و الفت در میان محرومان، خیران و مسئولان اجرا می شود و کمیته امداد با اجرای این طرح در واقع در خط مقدم رسیدگی به امور محرومان است.

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: مرکز نیکوکاری ایده خوبی در کمیته امداد است که باید با جدیت پیگیری شود تا مردم در این مراکز حاضر شده و برای خدمت به نیازمندان مشارکت بیشتری داشته باشند.

در ادامه قائم مقام کمیته امداد شهرستان البرز با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه را از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که به منظور دیدار مسئولان، خیران و حامیان نیکوکار با خانواده های تحت حمایت این نهاد اجرا می شود، گفت: دیدار مسئولان با خانواده های تحت حمایت و همچنین مشاهده شرایط زندگی خانوارهای مددجو از نزدیک موجب تسریع در روند کمک رسانی نیکوکاران به مددجویان می شود.

همت امانی با اشاره به اجرای طره محسنین و اکرام ایتام خاطرنشان کرد: امام جمعه، مسئولان و خیران در قالب طرح محسنین و اکرام ایتام به فرزندان مددجویان مساعدت می کنند و زمینه خدمت به آنها را فراهم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خانوارهای نیازمند تحت حمایت این نهاد در سال جدید نیاز به پوشاک و مواد غذایی دارند، تصریح کرد: طی این دیدارهای ابتدای فروردین ماه سبدهای غذایی شامل مواد غذایی ضروری به ارزش حدود ۱۰ میلیون ریال  به خانواده های محروم اهدا شده است.

قائم مقام کمیته امداد شهرستان البرز خاطرنشان کرد: خیران و مسئولان در سال جدید ضمن هماهنگی با این نهاد از نزدیک در جریان مشکلات اقتصادی و معیشتی پیش روی خانوارهای محروم قرار گیرند و از این خانوارها دلجویی کنند.

وی یادآورشد: حضور در میان خانواده های نیازمند در روایات مورد تدکید قرار گرفته است از این رو انتظار می رود تا خیران در این زمینه پیشگام باشند تا بتوانند از ثمرات و برکات این عمل خیر بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار