استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به واحدهای از کار افتاده استان قزوین گفت: 40 واحد از کار افتاده بود که با تلاش‌های انجام شده، این واحدها به چرخ تولید برگشت.
کد خبر: ۴۰۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای بانک‌ها در خصوص بازپرداخت تسهیلات کمتر از 100 میلیون اظهار داشت: مهلت زمانی این طرح به پایان رسید و این طرح فرصت خوبی برای وام‌گیرنده بود زیرا سود و جریمه از این تسهیلات کسر شده بود.

وی افزود: کارگروه فرعی با حضور نمایندگان بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید با نمایندگان بانک‌ها هر هفته تشکیل شود و مشکلات موجود بین آن‌ها بررسی شده و نتیجه نهایی به استانداری اعلام شود.

استاندار قزوین در خصوص 150 واحد مسکن فرهنگیان بویین‌زهرا بیان کرد: برای پیشرفت کار، بانک‌ها تسهیلات 20 میلیون تومانی با سود پنج درصد برای این ثبت‌نام‌کنندگان پرداخت کند.

همتی با اشاره به واحدهای از کار افتاده استان قزوین گفت: 40 واحد از کار افتاده بود که با تلاش‌های انجام شده، این واحدها به چرخ تولید برگشت.

وی گفت: واحد تولیدی کنتورسازی سه ضلع دارد که شامل مدیریت کارخانه، کارگران و حمایت‌های مسؤولان است که هر کاری از دست ما برآید، دریغ نمی‌کنیم و از کارگران می‌خواهیم که صبور باشند زیرا اولویت ما پرداخت معوقات این واحد است.

استاندار قزوین ادامه داد: مقرر شد که تأمین اجتماعی کماکان با دفترچه‌های بیمه، درمان کارگران کنتورسازی را تأمین کند.

همتی مطرح کرد: سیاست ما کمک به کارگران واحدهای از کار افتاده است و از کارگران می‌خواهیم که با صبوری مسؤلان مربوطه را حمایت کنند.

وی یادآور شد: تمام واحدهای مرتبط و سازمان‌ها هم موظف هستند تا تعدیلی در واحدهای تولیدی نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار