رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین با بیان اینکه براساس آمارها مشارکت ببیش از ۸۰ درصد مردم استان قزوین پیش‌بینی می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در استان قزوین رای داده‌اند.
کد خبر: ۴۲۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 20 May 2017
منوچهر حبیبی عصر امروز در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از چند ماه برنامه‌ریزی منسجم انتخابات همزمان با سراسر کشور در تمامی شعبات استان قزوین راس ساعت مقرر 8 صبح آغاز شد.

وی بیان کرد: ازدحام جمعیت از دقایق اولیه رای گیری بسیار چشمگیر و باشکوه بود و تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: در 6 شهر استان قزوین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که خوشبختانه تاکنون مشکلی وجود نداشته و در صورت بروز ایرادات جزئی به سرعت برطرف شده است.

حبیبی با بیان این مطلب که براساس آمارها مشارکت ببیش از 80 درصد مردم استان قزوین پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از 450 هزار نفر یعنی بیش از 50 درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در استان قزوین پای صندوق‌های رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات در استان قزوین 10 درصد از متوسط کشوری بالاتر بوده که نشان از مشارکت مطلوب مردم استان در امر انتخابات است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: در حال حاضر 1300 نفر در سطح استان بر روند برگزاری انتخابات کنترل و رصد داشته و گزارش لحظه به لحظه به ستاد انتخابات داده می‌شود.

حبیبی با بیان این مطلب که انتخابات تا هر زمانی که در استان تمدید خواهد شد، بیان کرد: امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در حرکتی انقلابی دشمنان را مایوس و دوستداران نظام را شاد کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار