2 مورد خودکشی در شهرستان آمل به مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان گزارش شد که با حضور کارشناسان در صحنه این افراد از تصمیم خود منصرف شدند.
کد خبر: ۴۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸ 02 June 2017
 سفیر هراز، امروز طی تماس تلفنی با خط 123 مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل 2 مورد خودکشی در این شهرستان گزارش شد که با حضور کارشناسان در صحنه این افراد از تصمیم خود منصرف شدند.
 
 
 
حوالی ساعت 9 صبح امروز خودکشی فردی بر روی پل بسیج (پل سوم) شهرستان آمل به اورژان اورژانس اجتماعی گزارش شد که مسئول اوژانس دکتر اسماعیلی و روانشناس مرکز دکتر اکبری سریعا به محل اعزام شدند.
 
 
پس از حضور  تیم اورژانس در صحنه خودکشی مشخص شد مرد مسنی قصد پرت کردن خود از بالای پل بسیج را دارد که با کمک پرسنل 125 شهرستان آمل و صحبت با وی پس از 10 دقیقه گفتگو این پیرمرد از انجام عمل خود منصرف و در نهایت به مرکز اورژانس اجتماعی انتقال داده ش.
 
 
 
در مرکز اورژانس پس از گفت‌وگو بااین پیرمرد معلومشدکه وی فاقد سرپناه و سرپرست است که با هماهنگی و همکاری رئیس اداره بهزیستی آمل وی را به خانه سالمندان منتقل کردند.
 
 
 
در ادامه مرد جوانی حوالی ساعت 2 بعدازظهر امروز در منزل خود اقدام به خودکشی کرد که پس از اعلام این خبر به اورژانس اجتماعی، مسئول اوژانس دکتر اسماعیلی و مددکار اجتماعی سریعا به محل اعزام شدند.
 
 
کارشناسان مرکز اورژانس بعد از حضور در محل، با اجازه والدین فرد مذکور و با همراهی پرسنل نیروی انتظامی، وارد منزل مرد جوان شدند که وی را در حال خود زنی با چاقو دیدند.
 
 
 
کارشناسان ابتدا با رعایت همه جوانب امنیتی، شروع به صحبت با این مرد جوان کردند و از معایب و عواقب و نتایج کار به وی گفتند که پس از گذشت 15 دقیقه با کمک پرسنل نیروی انتظامی چاقو را از دست این جوان گرفتند و وی را از تصمیمش منصرف کردند.
 
 
کارشناسان بعد از یک ساعت صحبت با این مرد جوان و خانواده‌اش، به صورت کامل وی را از خودکشی منصرف کردند و با اطمینان از شرایط مساعد، مرد جوان به مرکز اوژانس اجتماعی ارجاع داده شد و مراحل درمانی از جمله جلسات روانشناسی و مددکاری در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار