مدیر کل کتابخانه های استان قزوین:
مدیرکل کتابخانه های استان قزوین گفت: در حال حاضر با استقرار ۵۲ کتابخانه فعال بیش از ۵۷ هزار نفر در این کتابخانه ها عضو شده اند و از ۸۰۰ هزار جلد کتب مختلف استفاده می کنند.
کد خبر: ۴۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 06 June 2015

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری نهاد کتابخانه های استان که با حضور شفاعی مدیرکل امور استانها و انجمن های کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه عارف برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین ۳۰ کتابخانه نهادی و ۲۲ کتابخانه مشارکتی با بیش از ۸۰۰ هزار جلد کتاب موجود است که زمینه مطالعه گروههای مختلف را فراهم کرده است.

رمضانی بیان کرد: در استان قزوین ۲۸ هزار مترمربع فضای کتابخانه ای ایجاد شده است که برای رسیدن به نقطه مطلوب به رشد سه تا چهار برابری نیازمندیم که دور از دسترس نیست.

 مدیرکل کتابخانه های استان قزوین تصریح کرد: برای رفع نیازها اعتبارات دولتی جوابگو نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین هم استفاده کنیم تا وضعیت بهبود یابد.

رمضانی گفت: با همه کمبودها خوشبختانه از نیروی انسانی پویا، بانشاط، خلاق و خوش فکر برخورداریم که به عنوان سرمایه ای ارزشمند توانسته اهداف ما را محقق کند و باترسیم نقشه راه آینده نیز چشم انداز توسعه را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه کتابخانه های استان به یک نحرک و تحول نیازمندیم که امیدواریم با حمایت دولت، بخش خصوصی، انجمن ها و خیرین آینده خوبی را برای استان رقم بزنیم.

۲۴ انجمن فعال در استان قزوین

رمضانی با اشاره به نقش انجمن کتابخانه ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی امور یادآور شد: در استان قزوین ۲۴ انجمن فعال داریم که با کیفی سازی فعالیتهای آنها در سال جاری امیدواریم از ایده های نو و خلاق در پیشرفت امور استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار