مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در هفته دولت امسال ۱۸ روستای الموت با جمعیتی بالغ بر یک هزارو ۱۸۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۴۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 14 June 2017
اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین روز چهارشنبه با حضور در منطقه الموت از پروژه های گازرسانی به روستاهای این منطقه بازدید کرد.

اسماعیل مفرد بوشهری در این بازدید گفت: پس از نهایی شدن گازرسانی به دوشهر معلم کلایه و رازمیان در اردیبهشت ماه امسال و ورود گاز به منطقه الموت، شرکت گاز استان، گازرسانی به روستاهای الموت را جزء اولویت های خود قرار داده است به گونه ای که در حال حاضر ۷۲ روستای منطقه الموت در قالب ۴پیمان مجزا در حال انجام است که مبلغ اعتبارات پروژه های مذکور حدود ۳۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارت بند(ق) تبصره ۲ قانون بودجه بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: با نهایی شدن پروژه های گازرسانی به این ۷۲ روستا حدود ۳هزارو۷۹۵ خانوار «حدود ۵۰درصد» از خانوارهای روستایی منطقه الموت از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در هفته دولت امسال ۱۸ روستای الموت با جمعیتی بالغ بر ۱۱۸۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند شوند.

بوشهری در پایان با تاکید بر نقش و جایگاه گاز طبیعی در بالا بردن میزان رفاه و آسایش خانوارهای روستایی بیان کرد: گاز می تواند عاملی مؤثر در ایجاد مهاجرت معکوس در روستاها و رونق بخشی اقتصاد روستایی باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار