فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری 118 میلیاردی و تحویل 7 هکتار زمین تصرفی به مالکانش در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 27 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین‌خواری و تصرف اراضی و ملک شخصی فردی در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری به میزان 7 هزار مترمربع، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در چندین مرحله کار کارشناسی و فنی موفق شدند، فردی به نام «الف ـ س» را به اتهام جعل اسناد و استفاده از سند مجعول و زمین‌خواری دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس آگاهی مالکان زمین شناسایی شدند، افزود: زمین تصرفی متعلق به وراث یکی از شهروندان بوده که در حال حاضر در یکی از کشورهای خارجی اقامت دارند.

این مسؤول ادامه داد: متهم به زمین‌خواری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن به بزه انتسابی اقرار کرد.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده 118 میلیارد و 587 میلیون ریال است، افزود: متهم به جعل اسناد و کلاه‌برداری با ارائه اسناد مجعول و با همکاری فردی دیگر به نام «ق ـ ز» اقدام به تصرف غیرقانونی زمین‌های مورد اشاره کرد.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنها به مرجع قضایی خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار