کانون تخصصی بسیج رسانه در غرب خراسان رضوی فعال شد فعالیت کانون تخصصی بسیج رسانه در غرب خراسان روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه و مدیران محلی در سبزوار آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار در این مراسم گفت: امروز که دشمن در پی تحریف شخصیت و اندیشه امام(ره) و آرمانها انقلاب است رسالت اصلی رسانه ها بیان حقیقت و مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.
سرهنگ پاسدار یحیی سالاری افزود: بسیج رسانه باید با ترسیم افقهای جدید، نگاه تخصصی و تفکر بسیجی از طریق روشنگری به شبهات دشمنان پاسخ دهد.
وی ادامه داد: با احیا تفکر و تمدن نوین اسلامی هویت انقلاب اسلامی در با جنگ رسانه ای غرب حفظ می شود. جنگ نرم بر اثر غفلتها حاصل شد تا فکرها، اعتقادات، مدیریت رفتارها و احساس مسئولان از طریق استحاله و شبیخون فرهنگی تغییر کند.
او گفت: دشمن با جنگ ترکیبی در حوزه های فرهنگی و اقتصادی قصد فتح سنگرهای انقلاب را دارد. برخی نهادها به بهانه تعامل با دنیا و بی توجهی به ارزشهای فرهنگی مسیر دشمن را در جنگ نرم هموار می کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تقویت و ترویج رسانه های تراز انقلاب، کادرسازی نیروهای مجرب و رشد نیروهای انسانی مورد توجه سازمان بسیج رسانه قرار دارد.
عباس محمدیان افزود: قدرت رسانه باید به باور مدیریتی تبدیل شود. مطالبه گری به حق از مسئولان در راستای خدمت به مردم و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف بسیج رسانه است.
وی تقویت جبهه رسانه ای در سطح خراسان رضوی را از برنامه های کانونهای بسیج رسانه ذکر و بیان کرد: تلاش شده با ایجاد زیرساختهای لازم شرایط دفاع از حقوق خبرنگاران فراهم شود. 10 کانون بسیج رسانه در شهرستانهای خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند و 37 درصد از خبرنگاران این استان در این سازمان عضو شدند.

فرمانده سپاه سبزوار نیز در این مراسم گفت: دشمن درصدد تضعیف هویت فرهنگی، تاریخی و اعتقادی جوانان کشور است لذا رسالت اصلی رسانه ها مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: رسانه ها با انعکاس واقعیتها، کشف حقیقت و بیان خدمات انقلاب اسلامی ضمن روشنگری نسل جوان پاسخ شبهات دشمن را بدهند.
وی ادامه داد: سبزوار با 80 عضو بسیج رسانه، 10 نشریه محلی، 10 سایت خبری و نمایندگی 25 روزنامه مهم و دفاتر صدا و سیما و خبرگزاریهای کشور از ظرفیت رسانه ای بالایی برخوردار است.
در این مراسم محمد مهرنیا به عنوان مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار