رئیس کمیسیون اصل 90 نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقف به عنوان یک تأسیس ارزشمند دینی می‌تواند بسیاری از این نیازها را مرتفع کند، اظهار کرد: باید تغییر نگاه را در تمام افرادی که علاقمند به فعالیت در حوزه وقف هستند را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: یکی از مسائلی که امروز باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، توجه به نیازهای جدید جامعه امروز است و وقف به عنوان یک تأسیس ارزشمند دینی می‌تواند بسیاری از این نیازها را مرتفع کند.
وی افزود: امروز در حوزه‌های مربوط  به بهداشت و درمان، عمران و آبادانی در روستاها و شهرها، شرکت‌های دانش‌بنیان، علم و فناووری بخش‌های مختلفی وجود دارد که توجه به این حوزه‌ها و استفاده از حوزه وقف، ارزشمند و تأثیرگذار است و ضمن تأمین نیازهای جامعه، می‌تواند انسان را در رشد،  توسعه و ارتقای جایگاه دینی از یک جایگاه مطلوبی برخوردار سازد.
محمدی بیان کرد: باید وقف را به یک گفتمان قالب تبدیل کرده وتغییر نگاه را در تمام افرادی که علاقمند به فعالیت در حوزه وقف هستند را ایجاد کنیم که این تغییر به سمت تأمین نیازهای جامعه باشد و بتوانیم به رشد و تعالی مناسبی دست یابیم.
 گفتنی است در ابتدای این بازدید حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و سایر معاونین و روسای ستادی این اداره کل گزارشی از روند فعالیت های این اداره کل ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار