قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی:
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: جشن پایان عملیات ساخت مسکن مهر در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 29 August 2017

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، علی‌اصغر مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نباید طرح مسکن مهر به بهانه‌های مختلف متوقف شود و ما وظیفه‌داریم با تأکید ریاست جمهوری این پروژه را با همه مشکلاتش به سرانجام برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: باید با راهکارهایی منطقی برای حل مشکلات بیمه و مالیات، افزایش سقف وام از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان اقدام کنیم.

مهرآبادی یادآور شد: همچنین از سوی دولت هزار میلیارد تومان برای تأمین امور زیربنایی و روبنایی مصوب شد که ۸۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده و امیدواریم بخشی از آن برای کاهش هزینه‌های انشعاب متقاضیان اختصاص یابد تا هزینه‌های صاحبان واحدها کاهش یابد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: با توجه به نیازهای آموزشی مردم شهرک مهرگان قزوین ضمن تعهد تکمیل ساخت دو مدرسه نیمه‌تمام در مهرگان ۳۰ درصد از هزینه ساخت ۱۰ مدرسه را در این ناحیه از سوی وزارت راه و شهرسازی می‌پذیریم.

وی در خصوص همراهی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با صاحبان مسکن مهر در خصوص دریافت ۳۰۰ هزارتومانی مالیات واحدها گفت: با همکاری امور مالیاتی و برای کمک به متقاضیان مسکن مهر مقررشده تا مالیات واحدها پس از تکمیل آن‌ها دریافت شود.

مهرآبادی یادآور شد: همچنین مبلغ ۸۸۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه برای کمک به تکمیل مسکن مهر اختصاص‌یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار