مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از آموزش ۶۴۲ هزار و ۵۶۱ نفرساعت آموزش های فنی و حرفه ای در ۵ ماهه اول سال جاری در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به علاقمندان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 02 September 2017
به گزارش تابناک قزوین منصور جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی و استفاده از پتانسیل های موجود در این بخش برای رسیدن به اهداف دولت، اظهار امیدواری کرد با خلاقیت، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها، موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزش های مهارتی  فراهم شود.

وی بیان کرد: آموزش ۶۴۲ هزار ۵۶۱ نفرساعت در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد ۵۳۵ هزار و ۸۸۷ نفر ساعت درحوزه خواهران و ۱۰۶ هزار و ۶۷۴ نفر ساعت در حوزه برادران ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به فعالیت ۱۶۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های طراحی و دوخت، برق، عمران، فناوری اطلاعات، صنایع دستی و ... در سطح استان گفت: از این تعداد،   ۱۴۹ آموزشگاه مختص خواهران، ۱۶ آموزشگاه مختص برادران و ۲ آموزشگاه به صورت  دو منظوره، آموزشهای مهارتی را ارائه می دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار