به مناسبت نکوداشت روز قزوین؛
به مناسبت نکوداشت روز قزوین؛ مسابقات فوتبال محلات بزرگ‌سالان در مجموعه فرهنگی ورزشی چوبیندر با حضور جمعی از اعضای شورای شهر قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 04 September 2017
به گزارش تابناک قزوین  ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، عبدالرزاقی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: امکانات شهری به شکل عادلانه باید در نواحی منفصل شهری توزیع شود.

مهدی عبدالرزاقی افزود: مردم نواحی منفصل شهری قزوین هزینه‌های شهرنشینی را پرداخت می‌کنند اما بااین‌وجود خدمات شهری دریافت نمی‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد شورای جدید بتواند گام‌های بلندی را برای توسعه شهر قزوین در حوزه‌های فرهنگی ورزشی بردارد.

مدیریت 33 مجموعه اختصاصی و مشارکتی ورزشی توسط شهرداری قزوین

سعید وزیری نژاد معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: در حال حاضر 33 مجموعه ورزشی با 50 هزار مترمربع به‌صورت اختصاصی و مشارکتی توسط شهرداری مدیریت می‌شود.

وی افزود: مجموعه ورزشی چوبیندر با مساحت 13 هزار متر بااعتباری بالغ‌بر 550 میلیون تومان سال جاری افتتاح شد که شامل پیست دوومیدانی، زمین فوتبال و ست‌های ورزشی است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: این مجموعه ورزشی در جهت ترویج ورزش در بین اقشار مختلف چوبیندر به‌ویژه جوانان افتتاح شد که با امیدواریم با مدیریت متمرکز و مناسب شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و رونق این مجموعه ورزشی در سال‌های آتی باشیم.

وزیری نژاد افزود: با پیگیری‌های شورایاران کلنگ یک بوستان جدید و خانه فرهنگ در ناحیه چوبیندر سال جاری به زمین زده شد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان این ناحیه باشیم.

وزیری نژاد یادآور شد: توجه به مناطق محروم در حوزه فرهنگ در سازمان فرهنگی موردتوجه جدی بوده و در اولویت قرار داشته و در این راستا افتتاح خانه‌های فرهنگ و مجموعه‌های ورزشی در مناطق جنوبی شهر در دستور کاراست.

اجرای بیش از 45 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت روز قزوین

وی خاطرنشان کرد: امسال 44 برنامه متنوع و شاد در نقاط مختلف شهر قزوین باهدف شناساندن بیشتر شهر قزوین در نقاط مختلف شهر قزوین در حال برگزاری است که به‌طورقطع نقش بسزایی در وفاق و همدلی و افزایش مشارکت مردمی در توسعه شهر قزوین داشته و دارد.

ذوالقدر، رئیس هیئت فوتبال شهرستان قزوین نیز گفت: مسابقات فوتبال محلات رده سنی بزرگ‌سالان با شرکت 8 تیم «نظام‌آباد»، «فارسیان»، چوبیندر»، «ناصر آباد»، آقابابا»، «منتظران ظهور»، «شهدایشید اصفهان» و «محمود آباد علم خانی» افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار