در دولت یازدهم،
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری قزوین گفت: در دولت یازدهم، طول خط انتقال شبکه آب شرب قزوین 126 کیلومتر توسعه پیدا کرد.
کد خبر: ۴۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 04 September 2017
به گزارش تابناک قزوین احمد هجرانفر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حفر،جایگزینی،تجهیز و بهره برداری از 40حلقه چاه آب شرب و ساخت 30هزار متر مکعب مخزن آب در شهرهای قزوین،آبیک و مهرگان از دیگر خدمات صورت گرفته این شرکت به شهروندان قزوینی در دولت یازدهم بوده است.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم، 43هزار مشترک به تعداد مشترکان این شرکت در قزوین جهت دریافت خدمات آب شرب افزوده شده است.
هجرانفر، ارتقای ظرفیت تصفیه خانه شهر معلم کلایه،اجرای پنج طرح فوری آبرسانی با تولید 85لیتر بر ثانیه برای جبران کمبود آبدهی و افزودن شهرهای آبیک و بوئین زهرا به سامانه ارتباط مردمی مرکز 122 را از دیگر فعالیت های شرکت آب و فاضلاب قزوین در دولت تدبیر و امید نام برد.
وی ادامه داد: همچنین در دولت تدبیر و امید پنج حلقه چاه آب شرب در روستاهای قدیم آباد چوبیندر، مهدی آباد،ارنجک و شهرک دانش قزوین با 17میلیارد ریال اعتبار با مجموع آبدهی 175لیتر بر ثانیه حفر و تجهیز شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قزوین یادآور شد: آغاز اجرای طرح آبرسانی از شرق قزوین با توان تولید آب به میزان 18میلیون متر مکعب در سال و عملیات اجرای تکمیل طرح آبرسانی از شرق با مجموع هزینه 360میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های شاخص حوزه آب شرب شهری در استان در دولت دوازدهم بوده است.
وی اظهار کرد: طرح های آبرسانی یاد شده شامل تجهیز 16حلقه چاه در منطقه شرق قزوین و اجرای 26کیلومتر خط انتقال بوده است.
هجرانفر در پایان اجرای خطوط جمع آوری چاه ها،اجرای خط انتقال به قطر 800میلی متر به طول 12کیلومتر، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 800 لیتر در ثانیه و اجرای خط برگشا از مخزن پونک به شبکه آب شرب به قطر 500تا 800میلی متر و به طول چهار کیلومتر را از دیگر طرح های شاخص اجرا شده در حوزه آب شرب شهری قزوین در دولت یازدهم یاد کرد.
شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین دارای 270 هزار مشترک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار