مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های صادراتی استان را به نمایش گذاشته و در بازارهای جهانی بدرخشیم.
کد خبر: ۴۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در اوکراین اظهار داشت: پیش از این نخستین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در اوکراین برگزار شد که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

وی افزود: موفقیت در نخستین دوره این نمایشگاه موجب شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی دومین نمایشگاه انجام شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اضافه کرد: در این راستا دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی ایران از 21 تا 24 شهریور ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کیوف به صورت پاویون‌های تخصصی برگزار می‌شود.

طاهرخانی عنوان کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های صادراتی استان را به نمایش بگذاریم بنابراین باید با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق این فرصت را غنیمت شمرده و از آن برای معرفی توانمندی‌های استان استفاده کنیم.

این مسؤول با اشاره به برخی از توانمندی‌های استان قزوین در حوزه صنعت و تولید تصریح کرد: برخورداری از نیروی کار متخصص و ماهر، استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی، توانمندی‌های حوزه کشاورزی و غذایی از جمله ظرفیت‌های استان در حوزه تولید و صنعت به شمار می‌رود.

مدیرعامل  شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: حضور در این نمایشگاه موجب می‌شود جایگاه بهتری در بازارهای جهانی پیدا کرده و بتوانیم محصولات تولیدی خود را در این بازارها عرضه کنیم.

طاهرخانی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه بیان کرد: صنایع سبک و سنگین، خودرو، صنایع هوایی و حمل‌و نقل، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری، گردشگری، صنایع دستی، آثار فرهنگی و هنری، زیرساخت‌ها، انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت ساختمان، مصالح ساختمانی و ماشین‌آلات، صنایع غذایی،کشاورزی و ماشین‌آلات، مبلمان، فرش، دکوراسیون، لوازم منزل و آشپزخانه، صنایع دارویی و بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی بخش‌های مختلف نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

وی یادآور شد: در کنار این نمایشگاه، هیأت تجاری با حضور مسؤولان استانی به منظور گفت‌وگو و شناخت فرصت‌های تجاری اوکراین به این کشور اعزام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار