مدیر آموزش و پرورش آبیک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از تکمیل و افتتاح مدرسه 6 کلاسه سمیه روستای قشلاق در دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی سالن ورزشی ثامن تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 17 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مهرداد یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی سفر فریدون همتی استاندار پیشین قزوین به شهرستان آبیک و شرکت در همایش فرهنگیان این شهرستان در هفته معلم، ایشان قول کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی برای مرمت و بازسازی خوابگاه  مجتمع آموزشی امام رضا(ع) روستای زیاران را دادند که تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: از آستان قدس رضوی درخواست شده است که مجتمع امام رضا(ع) روستای زیاران به اردوگاه آموزشی و تفریحی تبدیل شده و مجوز این کار داده شود که با توجه به پیگیری این موضوع، تاکنون رسماً پاسخی به این درخواست داده نشده و منتظر پاسخ هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس این استان از مجتمع امام رضا(ع) روستای زیاران بازدید به عمل آمده و قول داده‌ شده استفاده آموزشی و اردوگاهی از این مجتمع در کمیته برنامه‌ریزی استان پیگیری، موضوع مطرح و بودجه مصوب و خوابگاه این مجتمع تعمیر و بازسازی شود.

یحیایی اضافه کرد: در راستای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 گام‌های ارزنده‌ای در شهرستان آبیک برداشته شده است.

وی با اشاره به نیاز سالن ورزشی ثامن شهر آبیک به حدود 10 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: این پروژه که حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اعتبار در نظر گرفته شده که از دو ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار به پروژه سالن ورزشی ثامن تا سال آینده تکمیل و به اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک تحویل داده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: پروژه مدرسه 6 کلاسه سمیه روستای قشلاق در مرحله سفت‌کاری قرار دارد و طبق قول اداره‌کل نوسازی و تجهیز استان قزوین مقرر شده این مدرسه تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود.

یحیایی ادامه داد: مدرسه شهید مکاری روستای قشلاق که از مدارس تخریبی است در نقطهای قرار دارد که اولیای دانش‌آموزان خواستار دایر بودن این مدرسه شده‌اند گرچه آمار دانش‌آموزی این مدرسه کم بوده اما در مهر ماه سال تحصیلی جدید این مدرسه دایر است.

وی با اشاره به کمبود فضا در شهرک بعثت شهر آبیک اضافه کرد: کوچک‌ترین اتاق‌های مدرسه شهید بیک‌پور واقع در شهرک بعثت به کلاس تبدیل شده است.

این مسؤول به بازگشایی مدارس در شهرستان آبیک اشاره و تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای معاونان در 20 شهریور ماه سال جاری، جدول اسامی مدارس مجری مراسم نمادین پروژه مهر مشخص و زمان و مکان برگزاری برنامه‌ها اعلام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: مراسم نمادین روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه مدارس دوره ابتدایی چهارشنبه 29 شهریور ماه سال جاری ساعت هشت در دبستان امام رضا(ع) مراسم روز جوانه‌ها ویژه مدارس دوره اول متوسطه در دبیرستان سمائیان یک، ساعت 10  برگزار می‌شود.

یحیایی با اشاره به روز بازگشایی تمام مدارس یادآور شد: زنگ مهر یکم مهر ماه ساعت هشت صبح در هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه شهدا شهر آبیک نواخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار