امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید اساسی‌ترین کار ما در عرصه تبلیغ معرفی ولایت باشد، گفت: اگر در دورانی که فرصت تبلیغ در اختیار ما قرار دارد در تبلیغ ولایت کوتاهی کنیم، هیچ کاری انجام نداده‌ایم.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 27 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار طلاب طرح تبلیغ آیینه ظهور اظهار داشت: امام حسین(ع) با یزید بیعت نکردند و تأکید کردند که هر کسی هم‌سنخ من باشد تا قیامت با کسی که هم‌سنخ یزید باشد بیعت نخواهد کرد و با این کار نقشه دین را برای ما ترسیم کردند.

وی اولویت‌بندی در امر تبلیغ را ضروری دانست و تأکید کرد: ضروری است تبلیغ ولایت اولویت قرار گیرد زیرا خداوند در غدیر به رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر رسالت خود را به انجام نرسانی هیچ کاری انجام نداده‌ای و رسالت پیغمبر(ص) هم همان معرفی ولایت امام علی(ع) بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید اساسی‌ترین کار ما در عرصه تبلیغ معرفی ولایت باشد، افزود: اگر در دورانی که فرصت تبلیغ در اختیار ما قرار دارد در تبلیغ ولایت کوتاهی کنیم، هیچ کاری انجام نداده‌ایم.

عابدینی بیان کرد: جوانان به خاطر قلب پاکی که دارند، اثر بسیاری از معارف الهی و دینی می‌پذیرند و باید در این ایام برنامه‌های مؤثری برای جوانان تدوین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار