رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید نیروهای آتش نشانی شهر قزوین از نظر جسمی و امکانات به روز باشند تا بتوانند به موقع در عملیات حضور یابند.
کد خبر: ۵۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 27 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پنجم مهر سال 60 اظهار داشت: در این روز به همت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا حصر آبادان شکسته شد که این روز را گرامی می‌داریم.

وی به روز آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: تجهیزات آتش‌نشانی شهر قزوین به روز است و حتی نردبان 55 متری برای ساختمان‌های بلندمرتبه در زمان حوادث دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: باید نیروهای آتش‌نشانی شهر قزوین از نظر جسمی و امکانات به روز باشند تا بتوانند به موقع در عملیات حضور یافته و کار خود را انجام دهند.

داودی به مراسم‌های عزاداری در خیابان‌ها اشاره و مطرح کرد: این هیأت‌ها باید تلاش کنند در خیابان‌های سطح شهر برای نیروهای امداد، آتش‌نشانی و افرادی که بیمار بوده و نیازمند خدمات پزشکی هستند، مشکلی به وجود نیاید.

در ادامه جلسه لایحه دو فوریتی درخواست مؤسسه خیریه امام صادق(ع) از شهرداری قزوین مبنی به واگذاری 6 دانگ زمین با کاربری بهداشتی و درمانی مورد بررسی قرار گرفت.

طبق این لایحه مؤسسه که در خیابان مولوی واقع است، برای احداث درمانگاه و طبقه همکف جهت ایجاد داروخانه و مشاغل وابسته به حوزه درمانی اقدام شود.

بعد از ارائه نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مقرر شد این لایحه به شورای سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین ارجاع شود تا برای جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

گفتنی است، در این جلسه احد چگینی، فرج‌الله فصیحی رامندی، سیده‌منیره قوامی، مهدیه قافله‌باشی، مهدی عبدالرزاقی، زهرا یوسفی، سعید دقیقی و محسن حق‌شناس هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار