استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: باید تلاش کرد مشکل مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مدت زمان کوتاهی برطرف شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در مراسم واگذاری زمین به 63 تن از ایثارگران، اظهار داشت: تأمین مسکن از نیازهایی است که افراد جامعه باید برای زندگی کردن داشته باشند.

وی به مسکن جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: باید این قشر معظم جامعه مشکل خانه‌دار شدن نداشته باشند و اگر هم وجود دارد، باید مشکل آن‌ها برطرف شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه تأمین مسکن جامعه ایثارگران از وظایف مسؤولان است، اضافه کرد: باید تلاش کرد این مشکل در مدت کوتاهی برطرف شود به طوری که دیگر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

زاهدی بیان کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر حق بزرگی بر گردن مسؤولان دارند و باید تلاش کرد با ارائه خدمات، زحمات آن‌ها را جبران کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این مراسم عنوان کرد: زمین به جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 70 درصد و همسر و والدین شهدا واگذار می‌شود تا مشکل مسکن آن‌ها برطرف شود.

غلامرضا حقایق‌پور تصریح کرد: زمین به جامعه ایثارگرانی که فاقد خانه بوده و هیچ‌گونه تسهیلات دریافت نکرده باشند، واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه 638 نفر از فرزندان شهدا و 171 نفر از فرزندان جانبازان 70 درصد واجد شرایط دریافت زمین هستند، عنوان کرد: امروز واگذاری اسناد 21 قطعه زمین به 63 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین واگذار شده و مابقی هم به مرور زمان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هستیم، مطرح کرد: وظیفه همه مسؤولان است که در راستای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: باید هر کاری که در توان داشته باشیم در راستای رفع مشکلات آن‌ها از جمله تأمین مسکن انجام دهیم.

این مسؤول در ادامه از تلاش‌های مسعود حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در واگذاری زمین قدردانی کرد.

گفتنی‌است در این مراسم، 21 قطعه زمین به 63 نفر از جامعه ایثارگران استان واگذار شده و همچنین 83 قطعه زمین دیگر باید به 249 ایثارگر اعطا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار