معاون کمیته امداد اردبیل:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال خيران 11 ميليارد و 300 ميليون تومان به خانوار تحت حمايت كميته امداد استان اردبيل کمک کرده اند.
کد خبر: ۵۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 02 October 2017
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، صفر توحيدي با اشاره به اينكه نيكوكاران 11 ميليارد و 300 ميليون تومان در شش ماهه نخست سال‌جاري به خانوار تحت حمايت كمك كرده‌اند، گفت: كميته امداد از طريق بانك اطلاعاتي كه تمامي نيازهاي خانوار تحت حمايت در آن گنجانده شده، كمك‌‌هاي مردمي را بين مددجويان توزيع مي‌كند كه اين امر رسيدگي به امور فقرا را تسريع و تسهيل بخشيده است.

وي با بيان اينكه كمك‌هاي مردمي نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزايش 19 درصدي داشته است، افزود: در شش ماهه نخست سال 95، خيران بيش از 950 ميليون تومان به مددجويان تحت حمايت كميته امداد استان كمك كرده بودند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اينكه كمك‌هاي مردمي برای رفع مشکلات مددجویان در زمینه‌های معيشتي، ساخت و تعمیر مسکن، بهداشت و درمان، تحصیل و تأمين جهيزيه هزینه شده است، بيان كرد: موظف هستيم در اسرع وقت كمك‌هاي خيران و نيكوكاران را به دست خانوار تحت حمايت برسانيم.

توحیدی با بيان اينكه اردبيلي‌ها حدود دو ميليارد تومان صدقه پرداخت كرده‌اند، گفت: صدقات پرداختي خيران نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزايش چهار درصدي داشته است.

وي با اعلام اينكه پرداخت صدقه يكي از مهم‌ترين طرح‌هاي مشاركتي كميته امداد براي رفع مشكلات نيازمندان است، افزود: تلاش داريم با استفاده از ابزار و روش‌هاي نوين و الكترونيكي بيش از پيش روند خدمت رساني به خانوار بي‌بضاعت را تسريع دهيم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اينكه خيران مي‌توانند از طريق كد آني‌پرداخت #045*8877* به شكل ساده‌تري صدقات خود را در اختيار خانوار تحت حمايت قرار دهند، بيان كرد: نيكوكاران از طريق گوشي‌هاي همراه، در هر زمان و مكاني مي‌توانند با شماره گيري اين سامانه كمك‌هاي خود را در سريع‌ترين زمان ممكن به دست مددجويان برسانند.

توحیدی به پرداخت بيش از دو ميليارد توماني زكات توسط خيران اردبيلي اشاره كرد و گفت: پرداخت زكات نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزايش 24 درصدي داشته است كه همچنان شاهد پرداخت اين واجب الهي توسط كشاورزان و مردم نيكوكار استان هستيم.

وي با بيان اينكه مشارکت هر چه بيشتر خيران در حمايت از اقشار آسيب پذير، رفع نيازهاي اساسي و كمك به توانمندسازي آنان را در پي دارد، افزود: ترويج سنت‌هاي حسنه اسلامي يكي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي كميته امداد در سطح جامعه است تا با ياري نيكوكاران بتوانيم همبستگي اجتماعي را ارتقاء بخشيده و شادي بخش كانون مستمندان باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار