معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از ادامه بارش برف و باران در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 07 October 2017
به گزارش تابناک : احمد اسدی در گفت‌وگویی در مورد بارش برف در سطح مازندران اظهار کرد: در محور کندوان و سیاه بیشه و بلده بارش برف همچنان ادامه دارد و طی سه روز گذشته سامانه بارشی در استان وارد شده و غرب استان را در بر گرفته و از امروز این سامانه وارد شرق و مرکز استان مازندران شده است، همچنین بارش در ارتفاعات به صورت برف گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین مقدار بارش از مجموع بارش‌ها طی دو روز گذشته از 9 صبح روز گذشته تا 6 صبح امروز پنج شنبه 13 مهر در رامسر با 104 میلیمتر ثبت شده که در مجموع سه روز بارندگی 374 میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین میزان بارش در نوشهر 185 میلیمتر و ساری 33 میلیمتر بوده و در مناطق مرکزی و شرقی استان نزدیک به 30 تا 50 میلیمتر بارندگی داشته است.

اسدی افزود: بارش در رامسر و سطح استان مازندران به صورت متناوب ادامه دارد و در ارتفاعات سردسیر بارش به صورت برف است.

وی تصریح کرد: مطابق آخرین آمار ایستگاه‌های هواشناسی بارش برف تا صبح امروز در بخش بلده 8 سانتی متر، سیاه بیشه 4 سانتی متر و آلاشت 2 سانتی متر برف ثبت شده است.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران افزود: بارش برف در بالادست و بارش باران به صورت متناوب در تمام سطح استان همچنان ادامه دارد.

اسدی در پایان گفت: امشب از میزان بارندگی به تدریج کاسته شده و از فردا تا دوشنبه هفته آینده آسمان نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه است.






منبع : تنکابن 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار