امام جمعه موقت آبیک خواستار شد
امام جمعه موقت شهر آبیک گفت: از شهردار جدید آبیک درخواست می‌شود در مساعدت به مساجد و ساخت مصلای مظلوم نماز جمعه که سالیان سال است کلنگ خورده، اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات علیرضا انصاری شهردار پیشین شهر آبیک اظهار داشت: در آیه 41 سوره مبارکه حج مسؤولیت بندگان صالح را در برابر خدمت به مردم بیان شده که اقامه نماز نخستین مسؤولیت است.

وی افزود: بخش اعظمی از مدیریت فرهنگی به شهرداری ارتباط دارد و این دستگاه خدمات‌رسان باید در ترویج فرهنگ نماز و اقامه نماز پیشگام باشد.

امام جمعه موقت شهر آبیک ادامه داد: در کمک به نیازمندانی که آبرومندانه زندگی می‌کنند شهرداری باید در تأمین بخشی از معیشت این قشر گام بردارد.

رمضانی اضافه کرد: در حوزه مدیریت شهری احیای امر به معروف و نهی ازمنکر نباید فراموش شود و به فرمایش امام باقر(ع) اقامه این دو فریضه موجب قوام واجبات دیگر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که جامعه را به سمت بی‌بند و باری سوق دهد که می‌طلبد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج یابد.

امام جمعه موقت شهر آبیک بیان کرد: از شهردار جدید آبیک درخواست می‌شود در مساعدت به مساجد و ساخت مصلای مظلوم نماز جمعه که سالیان سال است کلنگ خورده، اهتمام ویژه داشته باشند.

رمضانی افزود: امام جمعه شهر آبیک برای ساخت مصلای نماز جمعه سال‌ها بوده که خون دل خورده و لازم است شهردار جدید ساخت مصلا که دغدغه امام جمعه بوده و متعلق به مردم و شهر آبیک است، ایشان را یاری رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار