عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسویه حساب اوراق دریافتی از بانک شهر تا پایان سال جاری در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین باشد.
کد خبر: ۵۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قزوین طی سال‌های گذشته مبلغ 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت از بانک شهر بابت اجرای پروژه‌های حکم‌آباد، بادامستان، الهیه و سرای حاج چروک دریافت کرده است.

وی افزود: شهرداری قزوین تاکنون نسبت به تسویه این اوراق اقدام نکرده و هر ساله با پرداخت سود هنگفتی، قرارداد خود را تمدید می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تحقق این مهم به شهرداری قزوین به صورت مستمر هزینه سالیانه‌ تحمیل می‌کند، همانند شخصی که به واسطه گرفتاری مالی مجبور به دریافت پول نزولی شده و هرچه درآمد دارد بابت آن پرداخت می‌کند و در پایان همچنان اصل بدهی پایدار است.

فصیحی‌رامندی تصریح کرد: به عنوان یک عضو شورای اسلامی شهر قزوین از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین درخواست می‌کنم تا پایان سال جاری از محل درآمدها، فروش املاک یا واگذاری پروژه‌ها نسبت به تسویه حساب اوراق مشارکتی دریافتی از بانک شهر اقدام کند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: شهرداری بابت اوراق مشارکتی دریافت شده از بانک شهر، ماهانه مبلغی را به عنوان سود پرداخت می‌کند که این برای شهرداری زیان محسوب می‌شود و باید تسویه آن در دستور کار مسوولان مربوطه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر نسبت به تسویه اوراق بانک شهر حتی با واگذاری پروژه‌هایی همانند الهیه و حکم‌آباد به بانک شهر اقدام کنیم تا موضوع فوق بیش از این برای شهرداری قزوین مشکل‌ساز نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار