معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین:
معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: پروژه حکم‌آباد با بودجه مصوب 500 میلیارد ریال، 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۵۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد علمی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پروژه حکم‌آباد اظهار داشت: بودجه مصوب این پروژه 500 میلیارد ریال، مبلغ پیمان 310 میلیارد ریال، آغاز عمرانی پروژه خرداد سال جاری و مدت قرارداد 30 ماه بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه حکم‌آباد 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در حال حاضر عملیات عمرانی این پروژه در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین بیان کرد: پروژه حکم‌آباد در ابتدا با عنوان کاربری تجاری، مسکونی و اداری بوده است که در مقطعی از زمان به دلیل کمبود هتل و نگاه به توسعه گردشگری مسؤولان تصمیم به تغییر کاربری این پروژه گرفتند.

علمی اضافه کرد: مدیرکل راه و شهرسازی سابق استان قزوین با شهرداری قزوین رایزنی کرد که 6 تا هفت میلیارد تومان به این نهاد بدهد تا طبقات بالای پروژه حکم‌آباد به هتل تبدیل شده و سرانه گردشگری در این استان به حد استاندارد برسد.

این مسؤول عنوان کرد: با تحقق این مهم پروژه حکم‌آباد متوقف و طرح اولیه تغییر کرد تا با انجام اصلاحاتی نسبت به ساخت پروژه فوق با کاربری‌های جدید اقدام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین مطرح کرد: بعد از اینکه طرح جدید برای ادامه ساخت پروژه حکم‌آباد آماده شد، مدیرکل راه  شهرسازی استان قزوین تغییر کرد و این مسؤول جدید نسبت به ساخت هتل اعتقادی نداشت به همین دلیل 6 تا هفت میلیارد تومان را به شهرداری قزوین اعطا نکرد.

علمی بیان کرد: با توجه به اینکه در سطح شهر قزوین چند پروژه گردشگری و هتل جانمایی شد، مجدد پروژه حکم‌آباد به طرح اولیه برگشت و به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه از سال 91 مصوب شده است، تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی این پروژه به دلایل مطرح شده با تأخیر آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در پاسخ به سؤال عضوی از شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی با شهرداری قزوین قرارداد داشته اما این مهم همانند تفاهم‌نامه‌های دیگر اجرا نشده است.

علمی ادامه داد: با تغییر مدیریت در نهادها، هر مدیری می‌تواند در اجرای قرارداد تصمیم‌گیری کند که آن را انجام داده و یا ندهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار