معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب سرمایه‌گذار کوتاهی کنند، سیاست مدیریت استان قزوین تغییر می‌کند چراکه استان نیازمند مدیران شایسته همراه با تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۰۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه برای اشتغال پایدار نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم، اظهار داشت: با توجه به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال می‌طلبد تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای تحقق این مهم گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از بخشی‌نگری پرهیز کنند تا صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری به سهولت صورت گیرد، افزود: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در تمام عرصه‌ها به ویژه تولید است که باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود تا شاهد رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: یکی از دغدغه‌های مسؤولان تحقق جذب سرمایه‌گذار در استان قزوین است که برای تحقق این مهم باید دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب سرمایه‌گذار کوتاهی کنند، سیاست مدیریت استان قزوین تغییر می‌کند چراکه استان نیازمند مدیران شایسته همراه با تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: امروز برخی دستگاه‌ها به ترمز دستی سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند و ایجاد اشتغال در شرایط فعلی بسیار دشوار شده است که باید تدابیری درست در این زمینه اندیشیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار