استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: ایمنی و سلامت مردم به رعایت استاندارد و مقررات آن بستگی دارد بنابراین ایجاد ضوابط در این خصوص برای واحدهای تولیدی نه یک هزینه اضافی بلکه یک نوع سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۵۱۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره کل استاندارد قزوین که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد، اساس خلقت را ضابطه مند و قانونمند توصیف کرد و افزود: همه پدیده های خلقت و روابط حاکم بین آنها نیز بر همین اساس بوده و روابط منطقی بین آنان همواره حاکم است.
استاندار قزوین با بیان اینکه انسان همیشه رو به تکامل بوده است، یادآور شد: در گذشته های دور سفر به هوا و فضا باور نکردنی و خواندن داستان نویسندگانی چون ژول ورن تخیل آمیز بود اما نحقق همه آرزوهای دست نیافتنی بشر گذشته را امروز به وضوح شاهدیم زیرا که انسان در طول تاریخ توانست بر بسیاری از رموز و اسرار خلقت دست پیدا کند.
زاهدی اضافه کرد: بر همین اساس وقتی هوشمندی و قانونمندی نظام خلقت را مشاهده می کنیم، اساس رفتارهای ما انسان ها نیز باید بر همین مبنا شکل بگیرد یعنی اینکه تولید خدمات، روابط اداری و تمامی بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما باید استاندارد باشد و این یک واقعیت انکارناپذیر است.
استاندار قزوین همچنین افزود: اگر انسان ها بدانند هر چیز خلق شده دارای یک تعریف بوده و باید معنای آن را به درستی درک کرد در آن صورت هیچ مشکلی برای ما به وجود نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه در دنیای رقابتی امروز اگر می خواهیم دارای ثبات اقتصادی باشیم باید رفتارهای حاکم بر اقتصاد ملی و جهانی را رعایت کنیم،اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی قاچاق کالا و ورود آن به کشور، ناتوانایی تولیدکنندگان ما در رقابت با خارجی ها است و به دنبال این موضوع، بسیاری از کالاهای داخلی ما توان رقابت را به علت کیفیت پایین محصولات با نمونه های مشابه خارجی ندارند.
زاهدای ادامه داد: با توجه به اینکه استانداردهای جهانی روز به روز در حال تکامل و پیشرفت هستند، برای بقای محصولات خود در سطح ملی و جهانی ناچار به بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود هستیم.
وی به درون زایی و برون گرا بودن اقتصاد مقاومتی که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار دارد، اشاره کرد و افزود: این به آن معنی است که تولید داخلی باید در عرصه اقتصاد جهانی حضور مستمری داشته باشد چرا که اگر توان رقابت در عرصه جهانی در ما وجود نداشته باشد در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که ناتوان خواهیم بود.
ساختمان جدید اداری - آزمایشگاهی اداره کل استاندارد قزوین امروز سه شنبه در آیینی با حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی مورد بهره برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار