رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مزیت های نسبی و توانمندی شهرها و نقاط مختلف در حوزه های اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان باید تقویت شوند.
کد خبر: ۵۱۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 01 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، عبدالرضا عزیزی سه شنبه شب در بازدید از کارگاه های تولیدی کفش در شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا افزود: به عنوان نمونه مزیت نسبی این شهر در صنعت کفش است و از این رو باید به حمایت از تولیدکنندگان آن پرداخت تا شاهد اشتغالزایی بیشتر جوانان دانسفهانی باشیم.
وی با اشاره به نقش مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک در رونق اشتغال کشور، اظهار کرد: به منظور تقویت مزیت های نسبی اقتصادی مناطق و تقویت کسب و کارهای خرد به همکاری و همراهی بانک ها برای ارایه تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره نیازمند هستیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت برندسازی محصولات و کالاهای بومی اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه باید کفش دانسفهان از برند مطرحی برخوردار باشد تا با سهولت بیشتری به بازارهای داخلی و یا خارجی راه پیدا کند.
عزیزی با اشاره به ارتباط بیکاری با آسیب های اجتماعی، گفت: توسعه اشتغال رابطه معناداری با کاهش این گونه آسیب ها دارد.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه از مرکز جسمی حرکتی تاکستان بازدید و با معلولان این مرکز دیدار و گفت و گو کردند و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که از روز گذشته به منظور شرکت در نشست کارگروه اجتماعی استان و بازدید از چند مجموعه مرتبط با مسائل اجتماعی به قزوین سفر کرده بودند، امشب به سفر 2 روزه خود پایان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار