رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه ارزیابی عملکرد موجب توانمندسازی کارکنان می‌شود، گفت: در صورتی که ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرآیندی انجام شود، در بخش دولتی موجب ارتقا و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه ارزیابی عملکرد با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، علینقی سیمیاری معاون اداری و مالی، مرضیه بحرکاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از رؤسای ادارات صبح امروز در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این جلسه با بیان اینکه ارزیابی عملکرد موجب توانمندسازی کارکنان می‌شود، اظهار داشت: در صورتی که ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرآیندی و به طور صحیح و مستمر انجام شود، در بخش دولتی موجب ارتقا و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی و اعتماد عمومی به عملکرد سازمان‌ها و کارایی و اثربخشی دولت می‌شود.

محمود محمودی با تأکید بر اینکه بررسی نتایج عملکرد، یک فرایند مهم راهبردی تلقی می‌شود، تصریح کرد: ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقا فرهنگ سازمانی نیاز دارد.

وی ادامه داد: آسیب‌شناسی از عملکرد سال گذشته ضروری بوده و برنامه‌ها باید هدف‌گذاری و بعد از آن نظارت جدی صورت گیرد.

مرضیه بحرکاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین هم در این جلسه رشد و توسعه و ایجاد فرصت‌ها را ضروری دانست و افزود: بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش‌های پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرا سیاست‌های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارد، بهبود مستمر عملکرد میسر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار