رئیس اداره حسابرسی سازمان تعاون روستایی قزوین:
رئیس اداره حسابرسی سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: سرمایه تعاونی‌ها در حقیقت نقدینگی آن‌ها محسوب شده به طوری که پس‌انداز و انباشت منجر به تشکیل سرمایه می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا رسولی در دوره آموزشی قانون تعاون روستایی و اساسنامه‌های آن که با حضور اعضا هیأت‌مدیره اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولید صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر سازمان تعاون روستایی برگزار شد، تعاون را به عنوان یک نهضت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در ایران دانست و اظهار داشت: در این راستا تجارت زمینه قانونمندشدن را پیدا کرد به طوری که می‌توان گفت تجارت سرآغاز تعاون روستایی است.

وی افزود: تعاونی‌ها محل اجتماع افرادی هستند که با سطح ثروت، سواد و شئون شخصی متفاوت بر پایه تساوی و برابر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و بدین گونه حس اعتماد به نفس، اهمیت به شأن انسان و احساس تعلق در آن‌ها بارور می‌شود.

رئیس اداره حسابرسی سازمان تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: سرمایه تعاونی‌ها در حقیقت نقدینگی آن‌ها محسوب شده به طوری که پس‌انداز و انباشت منجر به تشکیل سرمایه می‌شود.

رسولی مطرح کرد: تعاونی‌های روستایی متشکل از افرادی است که با جمع‌آوری سرمایه‌های اندک اعضا می‌تواند در زمینه تأمین اعتبار برای خانوارهای روستایی فعال باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی به منظور رفع نیازمندی‌های مشترک و بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضا از طریق خودیاری و کمک متقابل آنان بر اساس قانون بخش تعاونی برای انجام یک یا چند فعالیت اقتصادی تشکیل و ثبت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار