به منظور تسهيل در تردد بيماران
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: به منظور تسهيل در تردد بيماران و سالمندان ورودی بيمارستان ولايت مناسب‌سازی شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: مناسب‌سازی نقاط مختلف شهر به ویژه جلوی درب ورودی بیمارستان‌ها و مدارس که از اهمیت بیشتری برخوردار است از مهم‌ترین دستور کارهای سازمان به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: در این راستا مناسب سازی جلوی درب ورودی بیمارستان ولایت در دستور کار سازمان قرار گرفت تا اجرای این پروژه ضریب ایمنی تردد شهروندان در این محدوده از شهر افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان‌ها محل تردد بیماران و افراد سالمند است، مناسب‌سازی محوطه‌های بیرونی این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید با بررسی‌های دقیق انجام شود تا این افراد در تردد به بیمارستان با مشکلی روبه‌رو نشوند.

جهانگیری با اشاره به برخی از اقداماتی که در پروژه‌های مناسب سازی مدنظر قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مناسب‌سازی شامل عملیات عمرانی از قبیل خاکبرداری، اجرای جدول‌های بتنی و سنگی، تخریب و برش آسفالت است که به منظور تسهیل در تردد جانبازان، معلولان و افراد سالمند در ورودی بیمارستان‌ها و معابر شهر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین همواره سعی دارد با بهره‌گیری از نیروهای متخصص بهترین شرایط محیطی را برای تردد شهروندان به ویژه سالمندان و معلولان فراهم آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار