برای ارائه خدمات صورت گرفت
فرمانده حوزه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شهر حصارخروان گفت: نخستین گروه اردوی سازندگی شهرستان البرز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، تقی محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: برای کمک و یاری رساندن به هم وطنان کرمانشاهی تعداد 20 بسیجی از حوزه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شهر حصارخروان به عنوان اردوی جهادی به مناطق اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به این که سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بازسازی دو روستا در شهر کرمانشاه را برعهده دارد، حوزه امام خامنه‌ای شهر حصار خروان این اردوی جهادی را به مدت 10 روز در شهرستان سرپل ذهاب در روستای قره‌بلاغ برگزار می‌کند که این گروه جهادی به نام گروه جهادی شهدای جهادگر اعزام می‌شوند.

فرمانده حوزه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) شهر حصارخروان ادامه داد: جهادگران در این مناطق به کارهایی از قبیل کانکس‌سازی، بنایی و امورات ساختمان‌سازی مشغول می‌شوند.

محمدزاده با بیان اینکه مردم کرمانشاه به کمک ما احتیاج دارند، مطرح کرد: کمک‌رسانی به مردم کرمانشاه یک وظیفه انسانی است و هرکس هر اندازه که در توان دارد، می‌تواند کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار