کارشناس سازمان تعاون روستایی قزوین:
کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تعاونی زنان روستایی ظرفیتی بزرگ در اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی دارد.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 02 December 2017
زهرا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به ایجاد غرفه تعاونی زنان روستایی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته، آبیاری و نهاده‌های کشاورزی استان اظهار داشت: امروز بانوان در تمام عرصه‌های مختلف فعالیت چشمگیر داشته و در همه میادین و عرصه‌ها حضور پررنگ دارند.

وی تصریح کرد: این غرفه در راستای عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های تعاونی زنان روستایی تحت پوشش سازمان تعاون روستایی استان قزوین ایجاد شده است.

کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین با تأکید بر اینکه با تعامل هدفمند و نظام‌مند می‌توان وضعیت اقتصادی جامعه روستایی را بهبود بخشید، افزود: تعاونی‌های زنان روستایی با فعالیت‌های اقتصادی خرد می‌تواند راهی برای بهبود وضعیت اقتصادی روستاها به‌ ویژه زنان این مناطق باشد.

نوری با بیان اینکه تعاونی زنان روستایی ظرفیتی بزرگ و توانمند در اشتغال‌زایی، توسعه صادرات و رونق اقتصادی دارد، گفت: زنان روستایی می‌توانند محصولات خود را به صورت مستقل و خودکفا تولید و از طریق تعاونی‌ها بدون واسطه و به صورت مستقیم به فروش برسانند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شرکت‌های تعاون روستایی با حضور در این نمایشگاه‌ها و عرضه محصولات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار