تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم شهرداری ارومیه به برتری رسید.
کد خبر: ۵۳۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری 15 دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال کاسپین قزوین موفق شد نماینده ارومیه را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار که در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد، تیم فوتبال کاسپین با حمایت تماشاگران قزوینی موفق شد میهمان خود شهرداری ارومیه را با یک گل مغلوب کند.

قضاوت این دیدار برعهده سامان سلطانی بود و هاشم خدابنده‌لو و کریم محبی هم وی را همراهی کردند.

ستاره این بازی هم همانند دیدارهای قبلی تیم کاسپین جعفر برزگر بود، مهاجمی که موفق شد در دقیقه 74 روی یک فرار گل پیروزی‌بخش تیم کاسپین را وارد دروازه میهمان ارومیه‌ای کرده و ضمن کسب سومین پیروزی متوالی درمجموع سند پنجمین بُرد کاسپین را در این فصل مقابل رقبا امضا کند.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در ابتدای این فصل رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج خوبی را به دست نیاورده بود، در پنج هفته گذشته موفق شده چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورد و در مجموع با 13 امتیازی که از این دیدارها کسب کرده، در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان سعید دقیقی در این فصل مقابل تیم‌های استقلال جنوب تهران در دو بازی رفت و برگشت، شهرداری بندرعباس، شهدای بابلسر و شهرداری ارومیه به برتری دست یافته‌اند و این نشان می‌دهد که فوتبالیست‌های کاسپین مقابل تیم‌های بالایی جدول امتیازهای ارزشمندی را کسب کرده‌اند و اگر بتوانند در هفته‌های آتی هم روند نتایج خوب خود را تداوم بخشند، صعود به صدر جدول رده‌بندی و دور دوم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور دور از دسترس نیست.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برتری تیم فوتبال کاسپین قزوین مقابل تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد که تیم فوتبال کاسپین قزوین موفق شد با تک گل جعفر برزگر به پیروزی دست یابد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

محمود عبدالهی افزود: تیم کاسپین دراین دیدار هم همانند دو دیدار قبلی خود عملکرد خوبی داشت و با برتری مقابل تیم شهرداری ارومیه نشان داد که دو برد قبلی این تیم مقابل تیم شهدای بابلسر و استقلال جنوب تهران اتفاقی رخ نداده و بازیکنان این تیم به مرز خودباوری رسیده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور روند نتیجه‌گیری خود را ادامه دهد.

گفتنی است، تیم فوتبال کاسپین قزوین با 19 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار