عضو شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین گفت: ساماندهی بصری بوستان ملت قزوین در دستور کار قرار بگیرد چراکه هم‌اکنون با یک آشفتگی بصری همراه شده است.
کد خبر: ۵۳۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 03 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین مهدی عبدالرزاقی رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین در جلسه کمیسیون عمران و شهرسازی اظهار داشت: باید از فضای بوستان ملت به بهترین شیوه استفاده شود، ضمن اینکه این مکان عمومی و پرطرفدار به ساماندهی بصری نیز نیاز دارد، چراکه هم‌اکنون به واسطه وجود غرفه‌های ناهمگون با محیط، با یک آشفتگی بصری همراه شده است.

وی افزود: معتقدم غرفه‌هایی که نگاه و کاربرد اقتصادی دارند، از بوستان باید حذف و اگر قرار به ایجاد غرفه در این مکان است، رویکردی فرهنگی داشته باشند و به فعالیت‌های مربوط به این بخش و به خصوص ترویج فرهنگ شهروندی بپردازند.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین ادامه داد: تأکید دارم که در طراحی پروژه‌ها باید از توان نیروهای شهرداری استفاده شود، این مهم در راستای کاهش هزینه‌ها و عدم وارد آمدن بار مالی اضافی به مدیریت شهری است.

عبدالرزاقی عنوان کرد: با توجه به حضور گردشگران در بوستان ملت، کاربری فضاها و غرفه‌های بوستان ملت به گونه‌ای باشد که برای مسافران، برنامه‌هایی اعم از معرفی شهر قزوین، فروش محصولات شهر قزوین و... اجرایی شود.

وی یادآور شد: به موازات اجرای طرح برای لاین شرقی، باید کاربری ویژه برای لاین غربی نیز تعریف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار