در بحث ورزش همگانی
دبیر کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امروز نواحی منفصل شهری از هیأت روستایی و عشایری خدماتی دریافت نمی‌کند که در این زمینه باید به مناطق نجف‌آباد، حسن‌آباد و وثوق‌آباد خدمات لازم را ارائه شود.
کد خبر: ۵۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر قزوین با دستور کار بحث و بررسی پیرامون ورزش‌های همگانی که با حضور رئیس هیات ورزش‌های همگانی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، به اهمیت نواحی منفصل شهری در بحث ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: امروز نواحی منفصل شهری از هیأت روستایی و عشایری خدماتی دریافت نمی‌کند که در این زمینه باید به مناطق نجف‌آباد، حسن‌آباد و وثوق‌آباد خدمات لازم را ارائه شود.

وی افزود: برخی‌ها اذعان می‌کنند که برای توسعه ورزش منع قانونی داریم، اما آن‌ها جزو شهرک‌های قزوین بوده و جزو مجموعه‌ای محسوب می‌شود که هیأت روستایی و عشایری باید به آن‌ها خدمات ارائه دهد اما این خدمات ارائه نمی‌شود.

دبیر کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به این معضلات، برای توسعه ورزش نواحی منفصل شهری چه راهکارهایی باید ارائه داد؟!

عبدالرزاقی یادآور شد: اگر ممکن است برای نواحی منفصل به ویژه شهرک چوبیندر با جمعیت حدود 15 هزار نفر که دارد، زمینه انجام ورزش آمادگی جسمانی که استقبال بیشتر از آن به صورت ورزش صبحگاهی است، فعال شود.

این مسؤول با بیان اینکه اهالی نجف‌آباد از ورزش همگانی استقبال می‌کنند، مطرح کرد: چرا باید این اهالی در یک جاده خاکی کنار رودخانه پیاده‌روی کنند؛ می‌توان به آن‌ها خدمت‌رسانی کرد و علاوه بر آن، با در اختیار گذاشتن مکانی مناسب برای آن‌ها، مربی در نظر گرفت.

دبیر کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای مراسم تجلیل از ورزشکاران در حال اجرای حرکت نو و جدیدی است که این مراسم 20 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است،برای اجرای این همایش از خیابانی مجری ورزش صدا و سیما دعوت به عمل آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار