رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین عنوان کرد
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: با وجود 144 فروشندگی شبکه تعاون روستایی تأمین سوخت در تمام روستاها انجام می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین به همراه کارکنان سازمان و تشکل‌های تعاون روستایی با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان در این دیدار با اشاره به اینکه خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی نقش مؤثری در حوزه بازرگانی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در راستای کمک به تولیدکننده و مصرف‌کننده دارد.

محمود محمودی درخصوص تنظیم بازار میوه شب عید گفت: در سال گذشته دو هزار تن میوه خریداری شده بود که قرار است امسال یک هزار و 500 تن میوه خریداری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سیب خریداری شده در حال حمل به سردخانه های استان قزوین است، افزود: برای خرید پرتقال از استان مازندران دو باغ اجاره شده و 700 تن پرتقال خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان خاطرنشان کرد: با وجود 144 فروشندگی شبکه تعاون روستایی تأمین سوخت در تمام روستاها انجام می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

محمودی از تأسیس بازارچه عرضه محصولات کشاورزی در زمینی به مساحت 30 هزار متربع خبر داد و افزود: در این بازارچه محصولات تولیدی توسط شرکت‌های تعاون روستایی و کشاورزان به صورت مستقیم به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: نخستین مرحله توزیع مرغ زیر قیمت بازار در فروشگاه تروکا صورت گرفته و در مرحله بعد در بازارچه مهدیه توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار