عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تمام اعضای شورا متفق‌القول هستند اگر لایحه‌ای در خصوص مزایای قانونی آتش‌نشان‌ها در صحن بررسی شود، با رأی قاطع مورد تأیید اعضا قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در دیدار با مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تقدیر و تشکر از این سازمان در راستای ارائه خدمات به مردم جامعه اظهار داشت: امسال مرکز علمی و کاربردی شهرداری را به عنوان یکی از بهترین مراکز بین‌المللی وزارت کشور که بخش اعظم آن به رشته آتش‌نشانی اختصاص دارد، معرفی شد.

وی ادامه داد: ریاست کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری و اعضای آن اهتمام ویژه‌ای به بحث آتش‌نشانی دارند اما از نظر ما بحث کیفیت تخصصی و فنی ارائه خدمات ایمنی در حوزه‌های مختلف مأموریتی بسیار مهم است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با خطاب به عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: نسبت به پیشنهاد بهترین برنامه برای سازمان خود دقیق باشید و تمام نیازها را احصا کنید، تا بر اساس برنامه و تدوین بودجه مناسب و مورد نیاز بتوانیم مجموعه‌ای فعال، مجهز و پیشرو داشته باشیم.

* آتش‌نشان‌ها قربانی اشتباهات دیگران هستند

حق‌شناس تصریح کرد: کارکنان جدیدی که وارد آتش‌نشانی می‌شوند، بعضاً فاقد توانایی‌های جسمانی لازم هستند شاخص آزمون‌های ورودی چگونه است؟ نتیجه ورود افراد بی‌انگیزه یا فاقد توانمندی‌های جسمانی مقبول، موجب می‌شود  فرمانده که نیروی با تجربه است، همواره وارد معرکه شود؛ اصرار ما بر این است که در ورودی‌ها نهایت دقت به کار گیرد.

این عضو شورا اضافه کرد: نکته دوم موضوع وضعیت نیروی انسانی و تمام مزایایی است که به یک آتش‌نشان در بخش اداری تعلق می‌گیرد؛ تمام اعضای شورا متفق‌القول هستند اگر لایحه‌ای در خصوص مزایای قانونی آتش‌نشان‌ها در صحن بررسی شود، با رأی قاطع مورد تأیید اعضا قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: بسیاری از توانایی‌های تخصصی آتش‌نشان زمانی قابلیت اجرا دارد که از لحاظ جسمانی قابلیت و توانایی ارائه داشته باشد بنابراین به توسعه ورزش و برنامه‌های آن در سازمان توجه ویژه‌ای شود.

حق‌شناس از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خواستار شد تا نسبت به ایمن‌سازی ساختمان‌ها و اماکن عمومی بسیار جدی باشند.

وی مطرح کرد: توجه نیروهای سازمان آتش‌نشانی به بازار قزوین و رفع خطرات آن بسیار مطلوب است اما باید این توجه  در تمام فضا و برج‌ها ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: امروز برخی از ساختمان‌های قزوین از جمله برج سارا موتور به لحاظ ایمنی با مشکلات‌ متعددی مواجه است و هنوز انبار های ناایمن در سطح شهر و مناطق مسکونی وجود دارد که باید با همکاری نهادهای مسؤول اقدامات پیشگیرانه برای ایمن‌سازی آن‌ها انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار