رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه پیشکسوتان جوان‌های دیروز هستند، گفت: برای ارتقای مبلمان شهری، بهبود عبور و مرور شهری و غیره به صحبت‌ها و اعتقادات آن‌ها نیاز داریم.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا و در جمع اعضای تشکل مؤسسه پیام‌آوران مهر امید اظهار داشت: بازنشستگان و سالخوردگان در هر سنی نیازهای خاص دارند که یکی از مهم‌ترین نیازهای آنان در امور شهری وجود بوستان ویژه است.

وی افزود: در این راستا، پارک پیشکسوتان بسیار مهم بوده و بخشی از پارک خیابان حکم‌آباد در دست طراحی برای احداث بوستان ویژه پیشکسوتان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: تا زمانی که انسان به مقطع خاص از زندگی خویش نرسیده و موضوع یا مسئله‌ای را تجربه نکرده، نیازها و شرایط را نمی‌داند و دوران سالمندی هم به این شکل است.

داودی اضافه کرد: پیشکسوتان جوان‌های دیروز هستند و امروز نظرات و صحبت‌های آن‌ها برای مسؤولان کارگشا بوده و توجه به نظرات آن‌ها در شهرداری تاکنون کمرنگ بوده است در صورتی که برای ارتقای مبلمان شهری، بهبود عبور و مرور شهری و غیره به صحبت‌ها و اعتقادات پیشکسوتان نیاز داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار