رئیس شورای شهر قزوین خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک انتصاب علی صفری به عنوان شهردار رسمی قزوین گفت: طی چند روز آینده مراسم معارفه و تکریم این مسؤول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: این روز بهانه‌ای است تا قشرهای مختلف مردم بیشتر با سیره این شخصیت آشنا شوند.

وی افزود: هر چقدر شهروندان قزوینی از سیره حضرت محمد(ص) الگو بگیرند در زندگی فردی و اجتماعی بیشتر موفق بوده و کمتر با مشکلات مواجه می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: این وحدت موجب تقویت روحیه جهادی مسلمانان برابر دشمن مشترک است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

داودی با اشاره به خودروهایی که به صورت اینترنتی مسافران را جابه‌جا می‌کنند، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین با این موضوع مخالف است و اجازه نمی‌دهد که چنین کاری در این شهر رخ دهد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خودروهای تاکسی که در سطح شهر قزوین اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند، آرم مشخصی دارد و حتی رانندگان آن‌ها گزینش شده‌اند و اکنون هم فعالیت‌های آن‌ها کنترل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با رصد کردن رانندگان تاکسی، امنیت را برای جابه جا کردن افراد جامعه در سطح شهر قزوین فراهم کرده است.

داودی ادامه داد: اگر خودروی شخصی به صورت اینترنتی شهروندان قزوینی را جابه‌جا کند تبعات مختلف خود را دارد و به وجود آمدن مشکلاتی در سطح شهر می‌شود.

وی یادآور شد: برخی از شهروندان قزوینی نیمه‌های شب درخواست تاکسی دارند که اگر خودرو و راننده آن مشخص باشد، آن‌ها راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین  گفت: ارائه خدمات تاکسی اینترنتی باید توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین راه‌اندازی و ساماندهی شود تا حمل و نقل امنی برای شهروندان قزوینی به وجود آید.

داودی بیان کرد: با فراهم شدن تاکسی اینترنتی توسط سازمان یاد شده می‌توان خدمات مطلوبی را به شهروندان قزوینی ارائه داد و رضایتمندی آن‌ها را از خدمات شهری ارتقا داد.

این مسؤول در ادامه انتصاب علی صفری به عنوان شهردار رسمی قزوین را تبریک گفت و بیان کرد: در چند روز آینده مراسم معارفه و تکریم این مسؤول برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار