رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مقرر بود طبق لایحه سال 96 دو و نیم میلیارد تومان کمک‌رسانی به مساجد استان صورت گیرد اما تاکنون این مهم تحقق نیافته است.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به جاده نسیم شمال اشاره کرد و گفت: بیشتر شهروندان قزوینی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برای زیارت قبور به بهشت فاطمه می‌روند اما  از آنجایی که این جاده وضعیت خوبی ندارد، شهروندان گلایه‌مند هستند.

وی افزود: بیشتر شهروندان به دلیل وضعیت نامناسب جاده نسیم شمال شکایت دارند زیرا این مسیر به خودروهای آن‌ها آسیب می‌زند به همین دلیل خواستار مرمت و آسفالت آن هستند.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه جاده نسیم شمال محل تردد تعداد بی‌شماری از شهروندان است، بیان کرد: مسؤولان شهری باید به منظور رفاه حال آن‌ها رسیدگی و رفع مشکلات این جاده را در دستور کار خود قرار دهند.

* شهرداری به مساجد کمک کند

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه هر ساله شورای اسلامی شهر قزوین به مساجد به منظور تقویت امور مذهبی کمک می‌کند، تصریح کرد: مقرر بود طبق لایحه سال 96 دو و نیم میلیارد تومان کمک‌رسانی به مساجد استان صورت گیرد اما تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

این مسؤول تشریح کرد: فرمانداری قزوین با این لایحه تصویب شده شورای اسلامی شهر قزوین مخالفت کرده و اجرایی نمی‌شود و کمک مالی به مساجد صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: باید شهرداری قزوین لایحه جدیدی به شورای اسلامی شهر قزوین مبنی بر کمک کردن مساجد بیاورد تا این مهم به دلیل اهمیت کار انجام شود.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه تعداد بی‌شماری از هیأت امنای مساجد به شورای اسلامی شهر قزوین مراجعه می‌کنند تا اعضای این نهاد در امور عمرانی، فرهنگی و برگزاری مراسم‌ها به آن‌ها کمک کند، ادامه داد: از آنجایی که این مکان‌های مقدس از اهمیت بسزایی در ارتقای روحیه معنوی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی  برخوردار است، باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه مساجد مکانی برای آشنایی آحاد جامعه با مسائل دینی است، گفت: به همین دلیل مسؤولان استانی و شهری باید به این مکان‌های مقدس بیش از هر چیز دیگر توجه کنند.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: شهرداری اگر دو نیم میلیارد تومان به مساجد کمک نمی‌کند حداقل نصف این مبلغ را اختصاص دهد تا مشکلات این مکان‌های مقدس برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار