عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جاده نسیم شمال نیاز به تعمیر اساسی دارد و انجام هزینه‌های سطحی در این مسیر فایده ندارد زیرا بعد از دو ماه مجدد خراب می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به وضعیت جاده نسیم شمال اظهار داشت: این جاده مشکل زیرساختی دارد و اگر 10 بار آسفالت شود باز هم فایده ندارد و مجدد خراب می‌شود.

وی ادامه داد: باید جاده نسیم شمال به طور اساسی بازسازی شود و آسفالت آن را برداشته و لایه‌های زیرین آن را درست و سپس آسفالت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: جاده نسیم شمال نیاز به تعمیر اساسی دارد و انجام هزینه‌های سطحی در این مسیر فایده ندارد زیرا بعد از دو ماه مجدد خراب می‌شود.

عبدالرزاقی با اشاره به اینکه خودروهای سنگین از جاده  نسیم شمال عبور می‌کنند، اضافه کرد: همچنین کانال آبی که در کنار این جاده وجود دارد و آبیاری غرقابی باغستان موجب شده تا مرمت و آسفالت مسیر فوق درست نشود.

این عضو شورا با بیان اینکه اقدامات اساسی در تعمیر جاده نسیم شمال باید صورت گیرد، تشریح کرد: این جاده باید با زیرساخت‌های اصولی بازسازی شود تا دیگر نیاز به لکه‌گیری چند مرتبه طی سال نباشیم.

محسن حق‌شناس دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه گفت: شهروندان قزوینی برای تشییع درگذشتگان با مراجعه به امامزاده حسین(ع) و هنگام بازگشت به بهشت فاطمه(س) از یک مکان نامناسبی عبور می‌کنند که در شأن آن‌ها نیست و این وضعیت توهین به آن‌ها است.

وی عنوان کرد: مسؤولان مربوطه به دلیل ایجاد امنیت درب بزرگ گلزار شهدا به سمت بهشت فاطمه (س) را بسته‌اند که این درست نیست و باید اقدامات اساسی در این راستا صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسبی برای تدفین درگذشتگان از امامزاده حسین(ع) به سمت بهشت فاطمه(س) وجود دارد و همین امر موجب شده شاهد صحنه‌های نامطلوبی باشیم که در این راستا باید مسؤولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نسبت به تعریض و تعمیر جاده نسیم شمال مطالبی را بیان کردند که مقرر شد این موضوع بررسی و اقدام اساسی در رفع این مشکل انجام شود.

همچنین در جلسه فوق مقرر شد پیگیری‌های لازم در خصوص بازگشایی درب بزرگ گلزار شهدا به سمت بهشت فاطمه(س) انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار