رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم اهمیت تسهیل شرایط و جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود اداره‌کل منابع طبیعی استان همواره در تحقق اهداف بخش کشاورزی یار و حامی باشد.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین اظهار داشت: رسالت سنگینی بر دوش جهاد کشاورزی قرار دارد و انتظار می‌رود اداره‌کل منابع طبیعی همواره در تحقق اهداف بخش کشاورزی یار و حامی باشد.

وی افزود: خدمتگزاری هر کجا که باشد، سختی خاص خود را دارد و جهاد کشاورزی از لحاظ شرایط کاری دارای وظایف بسیار سنگینی است که با همدلی و همفکری تمام دستگاه‌ها و بهره‌برداران می‌توان به سرانجام رساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم اهمیت تسهیل شرایط و جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: باید جایگاه و برتری سازمان جهاد کشاورزی به همراه تمام دستگاه‌های وابسته را حفظ کنیم.

خمسه یادآور شد: منابع طبیعی استان قزوین نیروها و کارشناسان متخصص و کارآمدی دارد که می‌توان با بهره‌گیری از آنان در راستای اعتلای بخش کشاورزی استان گام‌های خوبی برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار