کارشناس سازمان تعاون روستایی قزوین:
کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تعاونی‌ها به عنوان یکی از ساختارهای مطلوب برای جلب مشارکت زنان بوده که دربرگیرنده اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و مشارکت زنان را در فعالیت‌های اقتصادی تسهیل می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، زهرا نوری صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های تعاونی زنان روستایی شهرستان قزوین اظهار داشت:  فعالیت تعاونی‌های زنان براساس مطالعات و به لحاظ استفاده بهینه از نیروهای فعال جامعه جهت ارتقا سطح خانوار روستایی، توسعه پایدار و در نهایت توانمند نمودن زنان با  توجه به ظرفیت‌ها است.

وی تصریح کرد: تعاونی‌ها به عنوان یکی از ساختارهای مطلوب برای جلب مشارکت زنان بوده که دربرگیرنده اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و مشارکت زنان را در فعالیت‌های اقتصادی تسهیل کرده و جایگاه ویژه‌ای را برای زنان روستایی تبیین می‌کند.

کارشناس تعاونی زنان سازمان تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: زنان روستایی به لحاظ عدم آشنایی با بازار فروش و سلایق مصرف‌کنندگان نمی‌توانند تولیدات خود را به شکل مناسب به بازار عرضه کنند به همین منظور نمایشگاهی به منظور بازاریابی و بازاررسانی تولیدات تعاونی‌های زنان روستایی و عشایری برپا شد.

نوری عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تعاونی زنان روستایی در راستای معرفی و حمایت از توسعه اشتغال پایدار و بازاریابی محصولات کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی برگزار شده است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان روستایی فرصتی برای شناساندن توانایی‌های روستاییان است، مطرح کرد: در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های غذایی و صنایع تبدیلی تعاونی‌های زنان روستایی، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار