قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مدیران بخش کشاورزی باید با شجاعت تصمیم‌گیری کرده و برای رشد و توسعه بخش با روحیه جهادی عمل کنند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، محمد مهاجری در آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان که با ظهر امروز حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیران بخش کشاورزی باید با شجاعت تصمیم‌گیری کرده و برای رشد و توسعه بخش با روحیه جهادی عمل کنند.

وی افزود: مدیر خوب می‌تواند با مشارکت کارشناسان و همکاران متخصص و اعمال نظر جمعی بهترین راهکار را انتخاب تا به موفقیت دست یابد.

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: اولویت سازمان جهاد کشاورزی، تخصص و تلاش و جدیت در کار برای رسیدن به اهداف سازمانی است.

مهاجری اضافه کرد: باید هماهنگ و با انرژی مضاعف در راستای حل مشکلات و انجام امور کشاورزی حرکت کرد.

این مسؤول گفت: مدیریت باید رنگ و بویی خدایی داشته و مدیر باید پویا و فعال باشد و از مدیریت انفعالی پرهیز کند.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در استان و کمبود بارش و بحرانی شدن وضعیت آب، باید مدیریت اساسی در این زمینه اعمال شود.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تاکستان هم در این مراسم بیان کرد: این شهرستان ظرفیت و بستر مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی دارد بنابراین باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

علیرضا رحمانی یادآور شد: نیازمند همدلی و همفکری همگان برای رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی تاکستان هستیم و از ایده‌ها و پیشنهادات استفاده می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا رحمانی به سمت سرپرست جدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تاکستان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار