عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فرودگاه قزوین قرارداد ترکمنچای است که اکنون شهرداری و شورا درگیر آن هستند تا بتوانند مشکلات آن را برطرف کنند.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 20 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، به بررسی لایحه‌های کمیسیون املاک پرداخت و اظهار داشت: در بررسی لایحه دو قطعه مازاد خط پروژه شهید چگینی قطعه 45 و 46 است و تأثیری در تراکم و تجاری شدن ندارد که هر متر چهار میلیون تومان به یک شهروند قزوینی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه عنوان می‌شود در سال‌های گذشته اقدامات مختلفی در توسعه خدمات شهری انجام شده است، افزود: به نظر بنده ویرانه‌ای را از دوره‌های گذشته شورا و شهرداری تحویل گرفته‌ایم و باید در راستای درست کردن آن تلاش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: اکنون شهر قزوین مشکلاتی در زمینه‌های مختلف همانند ساخت پل‌ها و افزایش ترافیک دارد که از مجموعه مدیریت شهری گذشته به امروز به ارث رسیده است.

عبدالرزاقی به فرودگاه قزوین اشاره کرد و گفت: این قرارداد ترکمنچای بوده که اکنون شهرداری و شورا درگیر آن هستند تا بتوانند مشکلات آن را برطرف کنند.

این مسؤول با اشاره به ساخت پل امام رضا(ع) بیان کرد: در ساخت این پل 200 میلیارد تومان هزینه شده که این مهم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه درست نبوده بلکه اقدامی در هدررفت بیت‌المال بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: هر یک از اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و می‌توانند در هر زمینه‌ای از جمله ترافیک، ساخت پل‌ها، فضای سبز و عمرانی نظر بدهند و کسی نمی‌تواند منکر این موضوع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه جلسه یادآور شد: همه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین یک رأی دارند و هیچ کس بر دیگری برتری ندارند و می‌توانند نظرات خود را بیان کنند.

حکمت‌اله داودی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قبول کنند که نمی‌توانند در هر زمینه‌ای اظهارنظر تخصصی کنند بلکه باید از نظرات کارشناسان متخصص استفاده کرده و بتوانند تصمیمات درست را اتخاذ کنند.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه امروز شهردار عنوان کرده فرودگاه نیاز نیست و مبلغ پرداخت شده را باز پس بگیرید، مطرح کرد: این در حالی است که باید برای داشتن چنین فرودگاهی شهرداری 38 میلیارد تومان به خصوصی‌سازی داده و فرودگاه را بگیرد.

وی یادآور شد: اگر شهرداری در پرداخت مبلغ اقدامی نکند، تا سه ماه آینده مسؤولان مربوطه پول را به حساب دادگستری واریز و الزام به تنظیم سند می‌کنند به همین دلیل باید فرودگاه قزوین سریع‌تر تعیین و تکلیف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار