ادعای عجیب فرماندار البرز
فرماندار البرز گفت: در زمان دولت تدبیر و امید حدود ۴۰ درصد ناحیه شهری مهرگان تکمیل شده بود و ۶۰ درصد آن در این دولت انجام شده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 23 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین مسعود بابایی در جلسه شورای تامین مسکن که در ناحیه شهری مهرگان برگزار شد اظهار داشت: در استان قزوین بیش از ۲۰۲ تعاونی مسکن مهر داریم که از این تعداد فقط ۱۱ مورد با مشکلات مواجه هستند که نسبت به دیگر تعاونی‌های استان‌ها حدود ۱ درصد است.
وی اضافه کرد: ۱۱ تعاونی مشکل‌دار به دستگاه قضایی معرفی شده و پرونده‌ها در حال بررسی است که امیدواریم با تعامل و همکاری مشکلات این واحدها حل شود.
در ادامه رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز گفت: در زمان دولت تدبیر و امید حدود ۴۰ درصد ناحیه شهری مهرگان تکمیل شده بود و ۶۰ درصد آن در این دولت انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۳ تعاونی دارای مشکل اساسی در مهرگان داشتیم که پس از مطالعه و بررسی دقیق توانستیم با حضور بخشدار محمدیه مشکلات ۶ تعاونی را حل کنیم و کار ساخت آن را با کمک مالکین به اتمام برسانیم.
فرماندار البرز بیان کرد: ۵۱ بلوک در مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان فاقد آسانسور است و با توجه به ساکن بودن معلولین و همچنین افراد مسن در این مجتمع‌ها مشکلات فراوانی برای تردد آنها ایجاد شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.
عسگری یادآور شد: مشکل اقساط بانکی این واحدها هم از دیگر مشکلات مردم منطقه است و برخی از مالکین مدت دو سال است که اقساط خود را به بانک‌های عامل پرداخت کرده‌اند و هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند.
وی به افزایش چاه‌های آب به شبکه آب محمدیه، مهرگان، شریفیه و بیدستان اشاره کرد و گفت: برای تامین آب شرب این شهرها باید اعتبار ملی در نظر گرفته شود تا با بحران احتمالی مواجه نشویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار