عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به پل امام رضا(ع) گفت: به صورت یکجا و دست و دلبازانه 100 میلیارد تومان پول شهروندان صرف ساخت پلی می‌شود که بسیاری از کارشناسان و مشاوران متخصص با آن مخالف هستند.
کد خبر: ۵۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 23 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در حاشیه جلسه مشورتی با موضوع تکمیل تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: صحبت در خصوص اینکه اجرای این پل‌ درست بوده یا نادرست، زمانش گذشته است هر چند بنده از ابتدا با احداث آن به لحاظ نوع ابنیه مخالف بودم.

وی ادامه داد: همواره دوستانی که از پروژه تکمیل تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) دفاع می‌کردند، به نقش ممتاز آن به عنوان کمربند جنوبی قزوین استناد کردند که در این راستا سؤال من از آقای مشاور این است که پایین آوردن این پل بعد از خیابان مولوی، نقض غرض این موضوع نیست؟

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با این کار کمربندی را عملاً به  یک پل طویل تبدیل نکرده‌ایم، آیا شهرداری قزوین هزینه‌های سنگینی را متحمل شده است تا یک پل احداث شود یا کمربندی؟ آیا شهرداری هزینه‌های بعدی را هم باید متحمل شود تا عوارض منفی آن را مدیریت کند.

حق‌شناس با اشاره به پل امام رضا(ع) مبنی بر کمبود پروژه‌های ورزشی در سطح شهر گفت: وقتی در مدیریت شهری یک بام و دو هوا حاکم شد و افراط و تفریط جای عقلانیت را گرفت، در جایی از سوراخ سوزن وارد می‌شود و در جای دیگر از درب دروازه عبور نمی‌کند.

این عضو شورا اضافه کرد: به صورت یکجا و دست و دلبازانه 100 میلیارد تومان پول شهروندان صرف ساخت پلی می‌شود که بسیاری از کارشناسان و مشاوران متخصص با آن مخالف هستند و جایی دیگر منقبضانه از هزینه‌های کمتر و به مراتب ضروری‌تر برای پروژه‌های ورزشی استنکاف می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: نتیجه این رویکرد این می‌شود که مردم باید هزینه پروژه‌هایی را پرداخت کنند که با بیشترین اشتباه، بالاترین هزینه و کمترین تأثیر را در رفاه اجتماعی آنان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار