رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این کارگروه با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: قزوین از لحاظ تعداد پرداخت تسهیلات رتبه سه و از لحظ مبلغ پرداختی رتبه پنج کشوری را دارا است.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 24 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون امنیت کارگری استان به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار و با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران بانک‌ها در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این کارگروه با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: قزوین از لحاظ تعداد پرداخت تسهیلات رتبه سه و از لحظ مبلغ پرداختی رتبه پنج کشوری را دارا است.

علی پرزحمت با اشاره مشکلات واحدهای تولیدی در استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات 442 واحد صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده است.

وی یادآور شد: باتوجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی در راستای رونق تولید و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا زمینه جذب سرمایه‌گذار در استان هموار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: تاکنون بیش از 205 میلیارد تومان تسهیلات در جهت رونق تولید و اشتغال از بین ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه بهین‌یاب به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار