فرمانده شيفت ايستگاه شماره يک سازمان آتش‌نشانی قزوين خبر داد
فرمانده شيفت ايستگاه شماره يک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين از انفجار منزل مسکونی در خيابان تهران قديم قزوين خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 24 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، جعفر مختاری اظهار داشت: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 19 و 24 دقیقه روز جمعه یکم دی ماه سال جاری از انفجار منزل مسکونی در خیابان تهران قدیم قزوین خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان دو اکیپ مخصوص امداد نجات و اطفاء حریق  را از ایستگاه های شماره سه مولوی و یک باغ دبیر به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با کشیدن نوار خطر و خارج کردن مردم از اطراف صحنه حادثه نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کرده و در ادامه با حضور نیروهای تخصصی ادارات گاز و برق نسبت به قطع انشعابات محل حادثه اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک آتش نشانی یادآور شد: بر اثر انفجار روی داده ناشی از نشت گاز شهری، قسمت‌هایی از این واحد مسکونی واقع در قسمت زیرزمین دچار خسارت شده و در اثر موج ناشی از انفجار، شیشه‌ها و پنجره‌های این محل هم دچار شکستگی و خسارت شده است.

مختاری در ادامه با اشاره به اینکه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید، اضافه کرد: آتش‌نشانان با تجهیزات ایمنی کامل نسبت به بررسی تمامی قسمت‌های منزل اقدام کرده و پس از اطمینان از ایمن‌سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک مأموریت خود را به پایان رساندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار